2020年7月16日 星期四

危與機的平衡

有危就有機

相反,有機就有危

投資,總要跟危與機並存,缺一不可

早前提到,自己計劃在組合中重新加入美股,但自己知道最佳時機可能已經錯過了,但現在是否高位又無法預測,唔想承受太大風險,決定小注買入5隻ETF先感受一下︰VOO、QQQ、MGK、FINX、IPAY,5隻加埋都只佔組合7%。

上星期二 (7月7日),開始爆本地個案,再次買入逆向ETF 7500,佔組合3%,作為簡單對沖。猜不到,到今天已升了10%,都算有少少幫助。

同時,上星期沽清泓富產業和豐盛服務,另沽出短炒的微盟 (22/6-7/6,獲利30%)
*如果短炒,總數不多於組合5%

非常幸運,抽中1手歐康維視,上市即日$40.9沽,獲利179%

今天大跌,是否入貨? 無人能預測,控制注碼,少入中國聯塑,增持石藥。科技股,等!

夢爸組合︰現金 40%,港股 50%,逆向ETF 3%,美股ETF 7%

資產配置,危與機共舞

4 則留言:

  1. 請問師兄用邊個平台買賣美股?

    回覆刪除
    回覆
    1. 美股我仍用緊中銀,講出黎都比人笑死!

      刪除
  2. 美股絕對值得買入, 小注慢慢加確實是好方法

    回覆刪除
    回覆
    1. 美股太多好選擇,有時花多眼亂,加上自己時間不多,唯有買ETF

      刪除